Jak a proč se stát vedoucím?

Jak se stát vedoucím?

  1. Vedoucí musí mít svůj účet na zz.zuzstatzdravy.cz 
    1. Nemáte-li, tak se zaregistrujte pomocí formuláře a jako vedoucího si zvolte "Registrace nového vedoucího"
    2. Máte-li svůj účet, tak mne kontaktujte na zzWeb-podpora@zustatzdravy.cz
  2. Nutnou podmínkou a minimem, abyste se stali vedoucími je
    1. váš souhlas s aktuálním ceníkem 
    2. sdělení, jeslti chcete používat JEN verzi zdarma 
  3. Po splnění bodu číslo 1 a 2 vám bude ručně nastaveno, že jste vedoucí

Proč se stát vedoucím?

  1. Můžete efektivně pracovat se svými partnery
  2. Můžete efektivně spolupracovat s jinými vedoucími

Co každý vedoucí získá?

  1. Neomezený počet partnerů dle platného ceníku
  2. Správu nad svými partnery. Možnost delegovat administraci někomu ze svých partnerů
  3. Neomezený počet (týmových) kalendářů
  4. Možnost nahrávání souborů na web (např. obrázky a prezentace) a tyto soubory pak použít v článcích a emailech
  5. Rychlá komunikace s partnery pomocí e-mailingu.
    1. automatické navázané kampaně
    2. ručně odeslané e-maily
    3. e-maily je možné poslat všem partnerům nebo je vybrané skupině.
      1. Třeba poslat automaticky e-mail svým novým partnerům. A za týden jim poslat automaticky další email. 
      2. Nebo automaticky poslat e-email parnerovi, když si ho "štítkem označíte" jako Gold. A za 2 týdny mu poslat další email.
    4. emailing nastavíme a pak se sami můžete editovat obsah e-mailů
    5. editaci, spousteni a administraci e-mailingu můžete delegovat vašemu partnerovi
  6. Tvorba a správa obsahu pro (vaše) partnery
    1. možnost mít prostor na webu 
      1. sdílený s ostatními
      2. nebo jen pro své partnery. V rámci této možnosti můžete mít kategorie jen pro Gold, jinou jen pro Platinu atd atd.
    2. tvorba obsahu (článků) pro partnery
    3. tvorbu a editaci článků můžete delegovat jinému partnerovi
  7. Statistika přístupů k článkům na webu vašimi partnery
  8. Sdílení obsahu webu s kýmkoli, i když nemá účet na webu. 
    1. vytvoření časově omezeného unikátního odkazu
    2. statiska přístupu k unikátním odkazům
Zpět